Még több arany Dubaiba
-
A Hilton Garden Inn Dubai Mall of the Emirates egyike a Hilton leghatékonyabb és legfenntarthatóbb szállodáinak.
A kihívás
• Megfizethető négycsillagos opció biztosítása egy ötcsillagos hotelekkel teli területre, a régióval járó kihívások leküzdése mellett
• Megfelelés az emelkedő energiaáraknak — többek között az ingadozó olajpiacnak — és a támogatások áthelyezése
• A költségek kézben tartása, a vendégek kivételes kényelméért és elégedettségért felelős magas nívó gyengülése nélkül
• Egyszerű és hatékony műveletek betartása, a létesítmény fenntarthatósági szintjének biztosítása mellet
A megoldás
Kapcsolódás és hatékonyság az EcoStruxure révén
• EcoStruxure™ épületkezelő rendszer: egyetlen platform, amely magában foglalja az épületfelügyeleti rendszert (BMS), a vendégszoba-kezelési rendszert (GRMS), és Hilton tulajdonkezelési rendszert (PMS)
• A rendszerintegráció kihasználja az automatizálást és a kapcsolatokat az optimális hatékonyság és kényelem érdekében
• A GRMS teljes körű rálátást biztosít a szobák állapotára, emellett lehetővé teszi a távoli hibakeresést és a proaktív jellegű karbantartást
• Az EcoStruxure épületkezelő rendszer a hotel személyzete számára minden létfontosságú rendszerbe betekintést nyújt
Előnyök
• Messze az átlag feletti vendégelégedettség
• A hotel LEED® Gold minősítést kap
• Az integrált rendszerek növelik az energiahatékonyságot, a műveleti hatékonyságot, illetve a vendégek kényelmét
• A kihasználtságon alapuló energiakezelés biztosítja a vendégek kényelmét, 25%-44% energiamegtakarítás mellett